Jabras kundcase

Varför valde Russel Investment Group Jabras headset till deras telefonilösning? Ta reda på varför många företag väljer headset och högtalartelefoner från Jabra.

24/7, Filippinerna

24/7, Filippinerna

Global managed services-leverantör får förbättrad samtalskvalitet och kundinteraktion och sänker samtidigt kostnaden för utrustning.

Ladda ned (PDF)
Bank of Communications, Kina

Bank of Communications, Kina

Se hur Bank of Communications (BoCom) i Kina använder Jabras headset i deras Avaya-baserade callcenter för att öka produktiviteten och förbättra servicen.

Ladda ned (PDF)
China Merchants Bank

China Merchants Bank

Affärsbanken förbättrar kundservicen, optimerar produktiviteten och minskar verksamhetens totala kostnader.

Ladda ned (PDF)
Etech Global Services, USA

Etech Global Services, USA

För att hantera miljontals inkommande och utgående samtal dagligen i ett hektiskt contact center behöver man pålitliga headset med ett kristallklart ljud.

Ladda ned (PDF)
Generali Group, Italien

Generali Group, Italien

Kvalitet, ett klart och tydligt ljud samt den robusta byggkvaliteten var huvudorsakerna till varför Generali Group valde Jabra

Ladda ned (PDF)
HUK-COBURG, Tyskland

HUK-COBURG, Tyskland

Den ergonomiska passformen på Jabra GN2100 övertygade beslutsfattarna på HUK-COBURG

Ladda ned (PDF)
Kingdee, Kina

Kingdee, Kina

Kingdee International Software Group driver 108 filialkontor världen runt och deras callcenterpersonal skyddas mot öronvärk och störningsmoment genom att använda Jabras BIZ 2400-headset.

Ladda ned (PDF)
LV=, Storbritannien

LV=, Storbritannien

Maximal livslängd och minimala underhållskostnader var avgörande för försäkringsgivaren Liverpool Victoria när de installerade mer än 4 000 Jabra BIZ 2400.

Ladda ned (PDF)
Ming An Insurance, Kina

Ming An Insurance, Kina

Försäkringsgruppen rapporterar om högre kundnöjdhet och produktivitet samt utrustning som håller längre.

Ladda ned (PDF)
MKB BANK, Ungern

MKB BANK, Ungern

Den ledande banken upplever en härlig komfort vilket garanterar en hälsosam arbetsmiljö.

Ladda ned (PDF)
Neckermann, Turkiet

Neckermann, Turkiet

Tysk återförsäljare valde Jabra till deras callcenter i Turkiet efter genomgående tester.

Ladda ned (PDF)
Nissen Co., Ltd., Japan

Nissen Co., Ltd., Japan

Eftersom Nissen är en stor postorderåterförsäljare med ett hektiskt callcenter var batteritiden på Jabra PRO 9450 en avgörande faktor.

Ladda ned (PDF)
Olympus, Tjeckien

Olympus, Tjeckien

Olympus Support Center i Prag sparar betydande summor genom att dra ner på samtalstiden med Jabras trådlösa headset.

Ladda ned (PDF)
Onninen, Polen

Onninen, Polen

Den finska leverantören av tekniska produkter och lösningar får värde för pengarna med Jabras headset.

Ladda ned (PDF)
Brandkåren i Prag, Tjeckien

Brandkåren i Prag, Tjeckien

För att förbättra kommunikation som räddar liv använder brandkåren i Prag Jabras headset för pålitlig samtalskvalitet i sin larmcentral.

Ladda ned (PDF)
Province of Bolzano, Italien

Province of Bolzano, Italien

Total rörelsefrihet och utmärkt ljudkvalitet gör att inga detaljer går förlorade under samtal i en stor larmcentral.

Ladda ned (PDF)
Royal Bank of Canada

Royal Bank of Canada

Mer välmående personal, mycket bra ljud, färre enheter som behöver ersättas, lägre kostnader och utmärkt service.

Ladda ned (PDF)
Shandong Contact Center Base, Kina

Shandong Contact Center Base, Kina

Sänkt personalomsättning och förbättrade arbetsvillkor för mer än 2 000 säljare på callcenters.

Ladda ned (PDF)
Shenzhen Development Bank, Kina

Shenzhen Development Bank, Kina

Långa timmar i telefon varje dag kräver bekväma headset med utmärkt bullerfiltrering

Ladda ned (PDF)
Sichuan Telecom Call Center, Kina

Sichuan Telecom Call Center, Kina

För att behålla sin ledning installerade Sichuan Telecom Call Center Jabra GN2000-headseten och USB-adaptern GN8110

Ladda ned (PDF)
Victoria Department of Justice, Australien

Victoria Department of Justice, Australien

När man ger råd och stöd till allmänheten är det mycket viktigt med kvalitativ utrustning till sitt callcenter.

Ladda ned (PDF)
IF FORSIKRING

IF FORSIKRING

Medarbetarna hos försäkringsbolaget If är själv med och väljer sina headset. Det gernöjdare och effektivare medarbetare som kan fokusera på kunderna istället för attkrångla med tekniken.

Ladda ned (PDF)
GOEXCELLENT

GOEXCELLENT

För GoExcellent, ett ledande företag inom outsourcing av kundservice, är ljudet av högsta prioritet. Med Jabras headset kan medarbetarna vara säkra på att höra och höras perfekt under alla kund¬samtal. Samtidigt säkerställer Jabras högteknologiska tekniker att hörseln alltid skyddas.

Ladda ned (PDF)
RUSSELL INVESTMENTS GROUP

RUSSELL INVESTMENTS GROUP

Beslut att använda Jabras headset ger Russell Investments Group bästa tänkbara ljud. Efternoggranna tester av olika headset stod Jabras lösning ut som ett bekvämare och pålitligarealternativ än konkurrenternas.

Ladda ned (PDF)
Växjö, Sverige

Växjö, Sverige

Kommunen investerar i en kvalitativ UC-lösning till Microsoft Lync i form av Jabra SPEAK och Jabra BIZ 2400.

Ladda ned (PDF)
Dansk Erhverv, Danmark

Dansk Erhverv, Danmark

Den Danska handelskammaren har uppnått betydande tidsbesparingar genom att använda Jabra Xpress för att konsekvent installera nya firmwarebaserade inställningar och uppdateringar på alla deras 230 anställdas headset samtidigt och regelbundet med ett enda knapptryck.

Ladda ned (PDF)
Deloitte, Frankrike

Deloitte, Frankrike

Deloitte använder headset från Jabra i deras strategi för Unified Communications

Ladda ned (PDF)
Eden Springs, Israel

Eden Springs, Israel

Eden Springs, som förser arbetsplatser med lösningar för dricksvatten, förstärker samarbetet i 15 länder via Microsoft Lync och Jabras headset

Ladda ned (PDF)
GUNNEBO, Sverige

GUNNEBO, Sverige

Svenskt säkerhetsföretag valde Jabra UC Voice och Jabra SPEAK som sin Lync-lösning.

Ladda ned (PDF)
Interior Architects, USA

Interior Architects, USA

Med Jabra och Microsoft Lync förenar arkitektur- och designföretaget sin personal världen över.

Ladda ned (PDF)
KU Leuven, Belgien

KU Leuven, Belgien

Att kunna delta i möten var man än befinner sig är en stor förbättring för kommunikationen bland personalen på ett 600 år gammalt universitet i Belgien. Allt tack vare Microsoft Lync och Jabras headset.

Ladda ned (PDF)
Loyens & Loeff, Nederländerna

Loyens & Loeff, Nederländerna

Global advokatbyrå installerade Microsoft Lync och bytte till Jabras headset. För att underlätta fjärrinstallationen av programvara, firmware och inställningar användes Jabra Xpress.

Ladda ned (PDF)
Medco Energy, Indonesien

Medco Energy, Indonesien

Lätta headset från Jabra och en UC-lösning för Microsoft eliminerade användningen av bordstelefoner hos energi- och nätbolaget.

Ladda ned (PDF)
Newport City Homes, Storbritannien

Newport City Homes, Storbritannien

Jobben är numera enklare och personalen långt mer produktiv i den icke-vinstdrivande bostadsorganisationen i South-Wales.

Ladda ned (PDF)
Novacoop, Italien

Novacoop, Italien

Stora besparingar av telefonikostnader var resultatet av att implementera Microsoft Lync och Jabras headset hos den italienska stormarknadskedjan

Ladda ned (PDF)
ProServeIT, Kanada

ProServeIT, Kanada

IT-tjänsteföretag gick från strategin "ta med ditt eget headset" till att standardisera högkvalitativa produkter från Jabra, installerade via Jabra Xpress.

Ladda ned (PDF)
UL, USA

UL, USA

Det globala säkerhetsvetenskapsföretaget UL väljer Jabras produkter för att underlätta samarbetet mellan sina kontor i 40 länder.

Ladda ned (PDF)
EDF, Frankrike

EDF, Frankrike

Bibehåller sin höga kvalitet och inser fördelarna av att ha de senaste tekniska och miljömässiga förbättringarna.

Ladda ned (PDF)
Suprag, Schweiz

Suprag, Schweiz

Att ingå partnerskap med Jabra och erbjuda Jabra Xpress är ett bra verktyg för partners att differentiera sin verksamhet från konkurrenterna

Ladda ned (PDF)
Vinn ett par Jabra Elite Sport