chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopiera länken Kopierad

Returer och avbeställningar

Få information om återbetalningspolicy, garanti och avbeställning.

Vad har ni för återbetalningspolicy?

Jabra Store erbjuder 100 dagars pengarna tillbaka-garanti från och med det datum då produkten skickas. Om du behöver utnyttja garantin ska du kontakta Jabras support inom den här 100-dagarsperioden och ange ditt ordernummer. Ej tillämpligt på marknadsplatsorder.

100 dagars gratis retur gäller endast när du köper direkt från Jabra.se. Ej tillämpligt när du köper från en annan återförsäljare.

Du får en förbetald fraktsedel för returförsändelsen.

Om du har beställt en produkt från någon av Jabras marknadsplatser online (ebay, Amazon osv.) behöver du begära en återbetalning genom kontot kopplat till den specifika onlinebutiken.

Om du har handlat från någon av våra auktoriserade återförsäljare eller partner behöver du kontakta inköpsstället för att få en återbetalning.

Obs: Samtliga återbetalningar sker via samma betalningssätt som användes vid köptillfället.

Kan jag ändra min beställning?

Tyvärr kan vi inte göra ändringar i befintliga beställningar. När en beställning har gjorts kan vi försöka annullera den om den fortfarande inte har startats i leveransprocessen.

Du kan själv begära att din beställning annulleras samma dag som du gjorde beställningen genom att kontakta Jabras support på 020-889-208. Vi kan emellertid inte garantera att din beställning annulleras eftersom beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts.

Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din beställning inte kan annulleras får du ett e-postmeddelande när beställningen skickas från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning har skickats  – ordernummer: GE10021212785XX. Du kan även leta upp din beställning här för att se dess leveransstatus.

Du kan kontakta Jabras support om du vill begära en retur och återbetalning om annulleringen misslyckas.

Hur begär jag en återbetalning?

För att begära en återbetalning för produkter som köpts online ska du kontakta Jabras support. Var noga med att ange ditt ordernummer när du kontaktar oss.

Obs: Återbetalning sker genom samma betalningsmetod som använts vid köptillfället.

Vilken garantitid har era produkter?

Alla Jabra-produkter som köps nya kommer med minst två års garanti. Tillbehör täcks inte av garantin.

Renoverade produkter har 180 dagars garanti och är undantagna från utökade garantier.

Klicka här för att visa Jabras garanti- och serviceinformation.

Hur annullerar jag min beställning?

Du kan själv begära att annullera din beställning samma dag beställningen gjordes genom att kontakta Jabras support på 020-889-208. Vi kan emellertid inte garantera att din beställning annulleras eftersom beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts.

Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din beställning inte kan annulleras får du ett e-postmeddelande när beställningen skickas från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning har skickats  – ordernummer: GE10021212785XX. Du kan även leta upp din beställning här för att se dess leveransstatus.

Du kan kontakta Jabras support om du vill begära en retur och återbetalning om annulleringen misslyckas.

Kan jag annullera min beställning vid köp av en produkt med gravyr?

Rätten av annullera en beställning gäller inte produkter som specialbeställts enligt kundens specifika önskemål.

När visas krediteringen på mitt kreditkort?

Återbetalningen krediteras ditt kortkonto 5–7 arbetsdagar efter att vi har tagit emot och behandlat din returnerade produkt.