chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Kopiera länken Kopierad

Produktsupport

Få information om onlinebutiken och produktsupport, produktkompatibilitet och tillbehör.

Hur får jag support för min produkt?

Gå till Jabras support och välj din produkt för att hitta rätt supportinnehåll. Du kan även kontakta oss.

Hur får jag support för min beställning?

För hjälp med din beställning från Jabra Store kontaktar du Jabras support med hjälp av informationen nedan:

Måndag–fredag kl. 10:00–20:00 CET

Telefon: 020-88 92 08

Skicka e-post till oss

Klicka här för att visa din orderhistorik och spårningsuppgifter för din beställning.

Hur får jag hjälp med att välja rätt Jabra-produkt?

Följande länkar innehåller mer information om våra olika produktserier:

Kontorsheadset

Högtalartelefoner till kontoret

Headset för callcenters

Videokonferens

Äkta trådlösa öronsnäckor

Trådlösa samtal och musik

Sporthörlurar

Bluetooth-monoheadset

Bluetooth-högtalartelefoner till bilen

Alla produkter

Kontakta Jabras support per telefon, via e-post eller sociala medier för att få hjälp med att hitta den produkt som passar dig bäst.

Var kan jag jämföra produkterna?

Hur vet jag om er produkt är kompatibel med en specifik enhet eller programvara?

Studera vår kompatibilitetsguide. Du kan även kontakta Jabras support per telefon, via e-post eller sociala medier.

Var kan jag köpa tillbehör till min Jabra-produkt?

Klicka här för att hitta tillbehör till din Jabra-produkt.