chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Vi hjälper dig gärna!

Använd formuläret nedan för att kontakta kundtjänst om alla butiksrelaterade frågor.

Ämne

Krävs

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Vi godtar PayPal, Visa®, MasterCard®, Apple Pay®, Discover®, American Express®, Diner’s Club® och JCB, samt banköverföring och bankomatkort om de utfärdats av någon av dessa stora kreditkortsföretag.

Våra servrar krypterar all information som skickas till dem så att du kan vara säker på att din kreditkortsinformation förblir skyddad.

Måste jag betala moms?

Moms i alla regioner ingår i priset – bortsett från kunder från USA, där moms visas på en separat rad i kassan. Om du eller din organisation är berättigade till skattebefrielse rekommenderar vi att du pratar med din lokala Jabra-säljare eller kundkontoansvariga.

Hur får jag en kopia av min faktura?

När du har skickat in din beställning får du en orderbekräftelse via e-post från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning är bekräftad – ordernumret är GE10021637063XX

Du kan även skriva ut en kopia på din faktura från sidan Orderhistorik. Klicka här för att se din beställning och skriva ut en kopia av din faktura.

Hur annullerar jag min beställning?

Du kan själv begära att annullera din beställning samma dag beställningen gjordes genom att kontakta Jabras support på 020-889-208. Vi kan emellertid inte garantera att din beställning annulleras eftersom beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts.

Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din beställning inte kan annulleras får du ett e-postmeddelande när beställningen skickas från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX. Du kan även leta upp din beställning här för att se dess leveransstatus.

Du kan kontakta Jabras support om du vill begära en retur och återbetalning om annulleringen misslyckas.

Kan jag ändra min beställning?

Tyvärr kan vi inte göra ändringar i befintliga beställningar. När en beställning har gjorts kan vi försöka annullera den om den fortfarande inte har startats i leveransprocessen.

Du kan själv begära att din beställning annulleras samma dag som du gjorde beställningen genom att kontakta Jabras support på 020-889-208. Vi kan emellertid inte garantera att din beställning annulleras eftersom beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts.

Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din beställning inte kan annulleras får du ett e-postmeddelande när beställningen skickas från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning är bekräftad – ordernumret är GE10021637063XX. Du kan även leta upp din beställning här för att se dess leveransstatus. Du kan kontakta Jabras support om du vill begära en retur och återbetalning om annulleringen misslyckas.

Hur får jag mitt spårningsnummer?

När din beställning skickas får du ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX. Det här e-postmeddelandet innehåller ett spårningsnummer på leveransen.

Nya inköpsorder och förbeställningar:

För inköpsorder och förbeställningar klickar du här om du vill visa spårningsnumret.

Restnoterade:

Även om vi alltid försöker ha alla produkter i lager kommer de ibland att restnoteras. I normala fall blir produkten tillgänglig inom två till tre veckor. Du får ett e-postmeddelande från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX så fort produkten skickas. Det här e-postmeddelandet innehåller spårningsnumret. Tänk på att beroende på vilken betalningsmetod som används för att göra beställningen kanske du inte debiteras förrän din beställning har skickats. Obs: Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att behöva betala mer frakt än vad som stod när du lade beställningen.

Kan jag ändra min leveransadress?

Om du vill ändra din leveransadress kontaktar du Jabras support. Det är inte alltid möjligt att ändra leveransadressen när du har skickat in din beställning då beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts. Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din försändelse inte kommer fram returneras den till lagret och du en kreditering sätts in på ditt konto.

Hur vet ni när och vart min produkt ska skickas?

En sida med fraktinformation visas under betalningen så att du kan ange leveransadress och välja fraktmetod.

Vad är min orderstatus?

När du har skickat in din beställning får du en orderbekräftelse via e-post från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning är bekräftad – ordernumret är GE10021637063XX

Nya inköpsorder och förbeställningar:

För inköpsorder och förbeställningar klickar du här om du vill visa din orderstatus.

Garantibyten:

Om du letar efter status på en garantibytesbeställning kommer denna information inte att finnas tillgänglig på ditt MyPages-konto. Leta efter ett e-postmeddelande från no-reply@jabra.com eller kontakta vårt AMS-team för eftermarknadstjänster: ams.north@jabra.com

Restnoterade:

Även om vi alltid försöker ha alla produkter i lager kommer de ibland att restnoteras. I normala fall blir produkten tillgänglig inom två till tre veckor. Du får ett e-postmeddelande från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX så fort produkten skickas.

Tänk på att beroende på vilken betalningsmetod som används för att göra beställningen kanske du inte debiteras förrän din beställning har skickats.

Obs: Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att behöva betala mer frakt än vad som stod när du lade beställningen.

När kommer jag att debiteras för min beställning?

Du kan debiteras vid olika tillfällen beroende på vilken betalningsmetod som används.

Om du använder dig av Paypal (Express), ApplePay eller GooglePay kommer du att debiteras direkt när du har gjort din beställning.

Om du använder någon av våra andra betalningsmetoder kommer debitering ske först när produkten skickas. Detta inkluderar förbeställda eller restnoterade produkter. Om dina artiklar skickas separat kommer du att debiteras varje gång en produkt skickas.

Obs: Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att behöva betala mer frakt än vad som stod när du lade beställningen.

Vad har ni för återbetalningspolicy?

Jabra Store erbjuder 30 dagars pengarna tillbaka-garanti från och med det datum då produkten skickas. Om du behöver utnyttja garantin ska du kontakta Jabras support inom den här 30-dagarsperioden och ange ditt ordernummer.

Du får själv stå för fraktkostnaden vid retur. Var säker på att använda spårbar frakt samt behålla sändnings- och/eller inlämningskvittot ifall att du behöver anmäla en försvunnen sändning.

Om du har beställt en produkt från någon av Jabras marknadsplatser online (ebay, Amazon osv.) behöver du begära en återbetalning genom kontot kopplat till den specifika onlinebutiken.

Om du har handlat från någon av våra auktoriserade återförsäljare eller partner behöver du kontakta inköpsstället för att få en återbetalning.

Obs: Återbetalning sker genom samma betalningsmetod som använts vid köptillfället.

Hur begär jag en återbetalning?

För att begära en återbetalning för produkter som köpts online ska du kontakta Jabras support. Var noga med att ange ditt ordernummer när du kontaktar oss.

Obs: Återbetalning sker genom samma betalningsmetod som använts vid köptillfället.

Har min beställning skickats?

När din beställning skickas får du ett e-postmeddelande med en leveransbekräftelse från Jabras nätbutik (do-not-reply@global-e.com) med denna ämnesrad: Din beställning är bekräftad – ordernumret är GE10021637063XX. Det här e-postmeddelandet innehåller ett spårningsnummer på leveransen.

Nya inköpsorder och förbeställningar:

För inköpsorder och förbeställningar klickar du här om du vill visa leveransstatus.

Restnoterade:

Även om vi alltid försöker ha alla produkter i lager kommer de ibland att restnoteras. I normala fall blir produkten tillgänglig inom två till tre veckor. Du får ett e-postmeddelande från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX så fort produkten skickas.

Tänk på att beroende på vilken betalningsmetod som används för att göra beställningen kanske du inte debiteras förrän din beställning har skickats.

Obs: Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att behöva betala mer frakt än vad som stod när du lade beställningen.

När skickas min beställning?

Det tar 1 arbetsdag att behandla beställningen innan den kan skickas från vårt lager. Till exempel om du valde en leveranstid på 2 dagar och produkten finns i lager kan du förvänta dig leverans inom 3 arbetsdagar.

Om produkten är tillfälligt slut i lager kommer du att se ett beräknat leveransdatum i kassan. Vanligtvis skickas produkter som är slut i lager inom 2-3 veckor.

Obs: Om flera produkter i din beställning är slut i lager kan din beställning skickas i flera försändelser när varorna åter finns i lager. Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att debiteras för mer fraktkostnad än det belopp som angavs när du gjorde din beställning.

Hur får jag mitt spårningsnummer?

När din beställning skickas får du ett e-postmeddelande med leveransbekräftelse från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX. Det här e-postmeddelandet innehåller ett spårningsnummer på leveransen.

Nya inköpsorder och förbeställningar:

För inköpsorder och förbeställningar klickar du här om du vill visa spårningsnumret.

Restnoterade:

Även om vi alltid försöker ha alla produkter i lager kommer de ibland att restnoteras. I normala fall blir produkten tillgänglig inom två till tre veckor. Du får ett e-postmeddelande från Jabras nätbutik med denna ämnesrad: Din beställning har skickats. – ordernummer: GE10021212785XX så fort produkten skickas. Det här e-postmeddelandet innehåller spårningsnumret. Tänk på att beroende på vilken betalningsmetod som används för att göra beställningen kanske du inte debiteras förrän din beställning har skickats. Obs: Vid flera leveranser från samma beställning kommer du inte att behöva betala mer frakt än vad som stod när du lade beställningen.

Kan jag ändra min leveransadress?

Om du vill ändra din leveransadress kontaktar du Jabras support. Det är inte alltid möjligt att ändra leveransadressen när du har skickat in din beställning då beställningar snabbt skickas till lagret direkt efter att de gjorts. Efter denna korta tid kan vårt system inte längre hämta eller ändra dem. Om din försändelse inte kommer fram returneras den till lagret och du en kreditering sätts in på ditt konto.

Hur vet ni när och vart min produkt ska skickas?

En sida med fraktinformation visas under betalningen så att du kan ange leveransadress och välja fraktmetod.

Skickar ni till mitt land?

Ja, vi levererar till Sverige. Observera att vi inte kan leverera till postboxar.

Hur får jag support för min beställning?

För hjälp med din beställning från Jabra Store kontaktar du Jabras support med hjälp av informationen nedan:

Måndag – Fredag, 10:00 – 20:00 CET

Telefon: 020-889-208

Skicka e-post till oss

Klicka här för att få tillgång till din orderhistorik och spårningsuppgifter gällande din beställning.

Hur får jag support för min produkt?

Gå till Jabras support och välj din produkt för att hitta rätt supportinnehåll. Eller kontakta oss.

Var kan jag köpa tillbehör till min Jabra-produkt?

Klicka här för att hitta tillbehör till din Jabra-produkt.