chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra Care

Supportplaner som gör att du kan arbeta när som helst, var som helst

Utvecklade för att tillgodose hybridteams individuella behov

Support dygnet runt Vi finns här när du behöver oss
Snabbare utbyte av enheter Håller allt i rörelse
Full täckning Gäller alla dina Jabra-företagsprodukter
Supportengagemang Anpassad och adaptiv support

Välkomna nya sätt att få support:
Jabra Care Advanced och Jabra Care Ultimate

Jämför planer:

Advanced

Ultimate

Support 24/5
Support 24/7
Telefonsupport inom 2 minuter
Telefonsupport inom 60 sekunder
Skriftligt svar inom 4 timmar eller mindre
Skriftligt svar inom 2 timmar eller mindre
Ersättningsprodukt skickas inom 24 timmar
Ersättningsprodukt skickas samma dag
10 utbildningstillfällen online per år
20 utbildningstillfällen online per år

Alltid på din sida

Ge dina team möjlighet att arbeta när som helst och var som helst vid en övergång till hybridarbete

Vi gör ditt jobb enklare

Professionell support 24/5 (Advanced) eller 24/7 (Ultimate) ökar produktiviteten genom snabbare support av hög kvalitet utanför vanliga öppettider för alla ljud- och videolösningar för företag från Jabra

Håller allt i rörelse

Jabra Care erbjuder smidigt och snabbt utbyte av enheter – för att hindra avbrott i verksamheten. Jabra Care Ultimate-kunder har även tillgång till expressleverans

Full täckning

Supportplanerna Jabra Care Advanced och Jabra Care Ultimate erbjuder full täckning för alla Jabra ljud- och videolösningar för företag

Anpassad och adaptiv

Förbättra resultaten med en anpassad Jabra Care online-plattform och specialiserade utbildningstillfällen. Med Jabra Care Ultimate får slutanvändarna mer hjälp genom ett dedikerat supportteam och videosamtal vid behov

Arbetet har förändrats …

men behovet av IT-support har inte det.

87%
87 % av alla anställda arbetar i utspridda team*
80%
80 % av alla möten är helt virtuella eller en hybridversion**
73%
73 % av alla anställda utför nu någon typ av distansarbete***

*Source: FuzeResearch

** Source: Hybrid Ways of Working 2022 Jabra Global Report

*** Source: 6 International Workplace wGroup (IWG): “Flexible working attitudes”

En personlig tjänst
just för dig

Videosupport

Personlig hjälp när du behöver den

Behöver du dela skärmen med oss eller visa upp produkten i bild? Kunder med supportplanen Ultimate kan använda videosamtal för att lösa problem ansikte mot ansikte.

Utbildningtillfällen

Vi tar hand om det

Vår utbildning omfattar allt som du behöver veta om företagsprodukterna från Jabra. Förbättra användarnas användning på kontoret eller vid distansarbete genom utbildningstillfällen som skräddarsys efter dina teams behov.

Rapportering

Vi gör ditt jobb enklare

Få större transparens och personliga insikter i dina ärenden genom rapporter och möten med Jabra. Det gör även att vi kan förbättra din Jabra Care-upplevelse och ge dig de bästa affärsresultaten.

Supportplaner

Vi har den perfekta planen för dig

Standard

TILLGÄNGLIG FÖR ALLA KUNDER

Advanced

Ultimate

Tillgång till support

Standard

Advanced

Ultimate

Dedikerad supportportal

Öppettider

Vanliga kontorstider 24/5 24/7

Svarstid för telefon

Inom 5 minuter Inom 2 minuter Inom 1 minut

Skriftligt första svar

Inom 1 arbetsdag Inom 4 arbetstimmar Inom 2 arbetstimmar

Dedikerat supportteam

Support via videosamtal

Ersättningsenhet

Ersättningsprodukt skickas

Standard försändelse inom 48 timmar Standard försändelse inom 24 timmar Expressförsändelse samma dag

RMA

Sänds först vid mottagande av den felaktiga produkten Påskyndad Påskyndad
Supportengagemang

Jabra support för programvaruhantering

Rapport om engagemang och insikter

Kvartalsvis Kvartalsvis

Möten om engagemang och insikter

Kvartalsvis Kvartalsvis

Utbildningstillfällen online

10 gånger per år 20 gånger per år

Villkor gäller, och Jabra Care är inte tillgänglig i alla länder.

Läs mer om våra tjänster

Våra tjänstekonsulter hjälper dig att hitta den bästa lösningen som passar din organisation.

Fyll i det här formuläret så hör vi av oss inom kort.

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu

Våra tjänstekonsulter är redo att hjälpa till

Kort beskrivning

Krävs

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu