chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Nectar-logotyp

Jabra + Nectar

Förbättrad samtalskvalitet och produktivitet

Kontakta vårt säljteam
En kontaktcentermedarbetare bär ett Jabra Engage 50 II-headset.
Samtal med högre kvalitet med Nectar
Jabra Engage 50 II-headset
Läs mer om Jabra- och Nectar-implementeringen
Två personer har ett möte
Kontakta vårt säljteam för att få mer information

Nectar DXP övervakar UC-/Unified Communication- och CC-/Contact Center-plattformar, både på plats och i molnet. Lösningen ger insikt i faktorer som påverkar användarupplevelsen, som samtalskvalitet, hälsa på slutpunkten och nätverksprestanda. De senaste Jabra Engage-headseten ger unika samtals- och miljömätvärden, som bakgrundsljud, mikrofonarmsläge, samtalskvalitet med mera.

Så det är begripligt att den nya Jabra for Nectar-integreringen förenar de båda giganterna, så att Nectars funktion utökas från enkel enhetsövervakning till att ge samtalsanalyser med insikter som förbättrar hela upplevelsen för alla.

Nectar och Jabra utgör ett utmärkt team och förbättrar samtalsupplevelsens synlighet genom att möjliggöra felsökning när problem uppstår. Handledare för IT-support och kontaktcenter kan meddelas omedelbart om problem som höga nivåer på bakgrundsljud, för kraftig överhörning och tystnad samt nätverks- eller headset-problem (exempelvis en felplacerad mikrofon som påverkar ljudkvaliteten) uppstår bland personal på kontoret och hemarbetande. Den kraftfulla integreringen ger insikter på en ny nivå och matas direkt in i Nectars övervakningsgränssnitt för att göra felsökningen enklare och snabbare.

Jabra-headset ger engagemang

Oavsett storleken på och utformningen av ditt kontaktcenter ger Engage-headset nästa generations ljudkvalitet med extra data och analys. De hjälper personalen att göra sitt bästa oavsett var den arbetar.

Kontakta vårt säljteam

Få den bästa lösningen för din organisation och era specifika behov. Våra experter kan ge rådgivning om produkter, kompatibilitet och UC-installationer.

Ansök om att få prova utan kostnad

Vi erbjuder gratistester till företag med 50+ anställda som byter ut sina nuvarande enheter eller har ett nytt projekt. Villkor gäller.

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu

Våra säljexperter är redo att hjälpa till

Kort beskrivning

Krävs

Ansök om att få prova utan kostnad

Vi erbjuder gratistester till företag med 50+ anställda som byter ut sina nuvarande enheter eller har ett nytt projekt. Villkor gäller.

Omedelbar hjälp med försäljning

Livechatt | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu