chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close

Jabra + Avaya

Utvecklade för samarbete och bästa tänkbara kundservice

Kontakta vårt säljteam
Förenkla anpassningen till UC, öka kundnöjdheten och ta smartare beslut med Jabra + Avaya
Läs mer om de rekommenderade Jabra-produkterna
Kontakta vårt säljteam för att få den bästa lösningen för din organisation

Öka produktiviteten med Jabra och Avaya

Vårt nära samarbete med Avaya om produktintegration och certifikat gör att vi kan erbjuda lösningar med omfattande anslutningsmöjligheter. Dessa lösningar ger en smidig användarupplevelse och minskar distraktionerna, komplexiteten och avstånden i dagens arbetsmiljöer, samtidigt som de gör det möjligt att utnyttja UC-möjligheterna fullt ut. Plattformarna från Avaya blir ännu bättre tillsammans med certifierade Jabra-enheter som förbättrar användarupplevelsen, ökar användaracceptansen och användarnöjdheten.

Öka kundnöjdheten med Jabra och Avaya

Våra lösningar för Avayas system hjälper kontaktcenter att bli mer effektiva och säkerställer högsta kvalitet för varje kundinteraktion. Jabras headset är utformade för att öka kundnöjdheten med hjälp av teknik som filtrerar bort bakgrundsljud och ger kristallklara samtal. Våra lösningar är enkla att konfigurera och använda, vilket förbättrar både produktiviteten och kundupplevelsen. Ge medarbetarna tillgång till lätta och tåliga headset från Jabra. Medarbetarna får en lösning som är bekväm att använda hela dagen och gör det möjligt att utnyttja kontaktcenterlösningarna från Avaya fullt ut.

 

Plattformar som stöds

Jabra-headseten kan anslutas direkt till Avayas UC-, samarbets- och kontaktcenterlösningar utan att behöva konfigureras. De erbjuder både enkel plug and play-anslutning och klassledande ljudkvalitet. 

Datortelefoner från Avaya:

  • Avaya Spaces
  • Avaya IX Workspaces
  • Avaya IX CC
  • Avaya Cloud Office
  • Avaya IX Workplace
  • Avaya IX Attendant
  • Avaya one-X Agent
  • Avaya Agent for Desktop

Bordstelefoner från Avaya:

  • Avayas IP-telefoner i J100-serien
  • Avaya Vantage
  • Avayas telefoner i 9600-, 9500- och 1400-serierna

Jabra är Avaya Technology Partner, vilket innebär att våra headset är certifierade enligt Avayas DevConnect-program och att produkterna från Jabra är integrerade med Avayas datortelefoner Avaya IX Workplace, Avaya Agent for Desktop och Avaya One-X Agent, Avayas bordstelefoner i J-Serien och tidigare bortstelefoner.

Rekommenderade produkter för UC- och samarbetslösningarna från Avaya

Rekommenderade produkter för kontaktcenterlösningarna från Avaya

Jabra är Avaya DevConnect Technology Partner, vilket är den högsta nivån i Avayas DevConnect-program.

Kontakta vårt säljteam

Få den bästa lösningen för din organisation och era specifika behov. Våra experter kan ge rådgivning om produkter, kompatibilitet och UC-installationer.

Ansök om att få prova utan kostnad

Vi erbjuder gratistester till företag med 50+ anställda som byter ut sina nuvarande enheter eller har ett nytt projekt. Villkor gäller.

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu
Ange giltigt e-postmeddelande

Ansök om att få prova utan kostnad

Vi erbjuder gratistester till företag med 50+ anställda som byter ut sina nuvarande enheter eller har ett nytt projekt. Villkor gäller.

Omedelbar hjälp med försäljning

Livechatt | 1-800-826-4656 | 8:00 AM - 5:00 PM (EST)

Behöver du teknisk support?

För produktsupport och garantirelaterade frågor finns våra supportsidor där du hittar bruksanvisningar, vanliga frågor, videor, kontaktuppgifter och annat.

Få hjälp nu